Click here for Myspace Layouts

Tuesday 20 December 2011

Terry bikin resah

LONDON: John Terry mencetuskan kebimbangan Chelsea kelmarin selepas terhincut-hincut ketika sesi latihan terbuka kelab itu di Stamford Bridge.

Beribu-ribu penyokong Blues yang menyaksikan latihan itu terkejut melihat Terry dikeluarkan daripada perlawanan latihan pada hujung sesi 90 minit itu dan mengurut buku lali kanannya.


Kapten Chelsea itu tidak berjaya dipulihkan di tepi padang dan terpaksa diusung keluar oleh dua pakar perubatan kelab, kelihatan menderita kesakitan ketika dia keluar di terowong.

Lantas kebimbangan meletus terhadap kecergasan pemain berusia 31 tahun itu bagi perlawanan genting Liga Perdana Inggeris awal pagi Jumaat ini menentang Tottenham di gelanggang lawan namun Blues pantas mengurangkan kebimbangan itu berikutan rawatan lanjut.


Kecederaan Terry disebabkan tumit terseliuh ketika dia menahan satu percubaan dan kelab itu tidak ragu-ragu dia boleh diturunkan bagi kunjungan ke White Hart Lane.


Ketiadaannya akan menyebabkan Chelsea hanya dengan seorang pemain cergas di bahagian pertahanan tengah, Branislav Ivanovic, dengan David Luiz turut tidak kelihatan pada sesi kelmarin kerana kecederaan lutut yang menyaksikannya diketepikan ketika seri 1-1 dengan Wigan, Sabtu lalu manakala Alex disingkirkan daripada skuad selepas menyerahkan surat permohonan perpindahan. - Agensi

No comments:

Post a Comment